Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest firma You Can Be Interactive Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu przy ul. Spychalskiego 13, 45-716 Opole posługująca się nr. NIP: 754-308-47-20.
Wszystkie niezbędne informacje o Państwa danych osobowych uzyskają Państwo pod adresem: biuro@ycbi.pl.

Polityka Prywatności
Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
Reklama DOOH / kampanie reklamowe

REKLAMA W OPOLU

Aktualnie oferujemy naszym klientom sprzedaż pakietów emisyjnych na najbardziej atrakcyjnych kanałach reklamowych na terenie Opola.

EKRANY LED reklama na telebimach

Ekrany LED rozmieszczone są atrakcyjnych lokalizacjach o dużym natężeniu ruchu. Ekrany o rozmiarach 15-25 m2 zapewniają wysoką skuteczność zarówno w kreowaniu jak i podtrzymaniu wizerunku.

tablice reklamowe LED na terenie Opola
tablice reklamowe LED na terenie Opola
tablice reklamowe LED na terenie Opola

Ekran znajduje się na głównym skrzyżowaniu ulic Ozimskiej /Sandomierskiej przy Hipermarkecie Tesco 24h

Ekran znajduje się na terenie stacji benzynowej LUKOIL przy C.H. "KAROLINKA". Wyjazd w stronę autostrady A4 (kierunek Wrocław) oraz główna droga dojazdowa do Opola od strony południowo-zachodniej.

Ekran znajduje się na atrakcyjnym i często uczęszczanym miejscu, na skrzyżowaniu ulic Katowickiej i Ozimskiej w Opolu. Ulica Ozimska to główna i najbardziej ruchliwa droga przechodząca przez Opole.

3
3
960
120000

AUTOBUSY MZK reklama w autobusach komunikacji miejskiej

Reklama na ekranach w autobusach komunikacji miejskiej miasta Opole jest innowacyjną formą przekazu, która pozwala na precyzyjne i skuteczne dotarcie do klientów o zróżnicowanym profilu.

Dodatkowa przewaga reklamy w autobusach nad innymi formami wiąże się także ze specyficzną sytuacją w jakiej znajduje się pasażer. Jest on podwójnie ograniczony – przestrzennie i czasowo. Nie jest mu łatwo skoncentrować się na lekturze gazety lub książki. Instynktownie też unika kontaktu wzrokowego z innymi współpasażerami. Chcąc zabić czas szuka czegoś, co przyciągnie jego wzrok, a dynamiczny kolorowy obraz wyświetlania ma ogromną siłę przyciągania uwagi. Reklama wyświetlana na ekranie dociera wtedy do odbiorcy w czasie, gdy jest on na nią najbardziej podatny – pasażer na czas przejazdu może skoncentrować się całkowicie na emitowanych treściach.

reklama w MZK Opole
reklama w MZK Opole
reklama w MZK Opole
10
10
850
18500

ZAUFALI NAM